الرئيسية / منوعات / فيديو / فن وموسيقى / زينة تدافع عن أحمد عز ثم تبرر

زينة تدافع عن أحمد عز ثم تبرر

زينة تدافع عن أحمد عز ثم تبرر

عرضت النجمة زينة لانتقادات من جانب البعض لدفاعها عن والد طفليها المزعوم الفنان أحمد عز، أثناء تواجدها في المحكمة الخميس 5 مارس/آذار الجاري لمتابعة جلسات الدعوى التي أقامتها ضده لإثبات نسب توأمها له.

وبررت زينة دفاعها عن أحمد عز قائلة: (صباح الفل في ناس بتلومني إني اتكلمت كويس عن أبو ولادي! أكيد هاتكلم كويس عنه حتي لو مش علشانه علشان ولادنا، مش عاوزاهم في يوم يقولولي أني غلطت في أبوهم، وكفاية عليهم أوي اللي عمله فيهم أبوهم المحترم).

ووجهت زينة رسالة لأحمد عز: (ولادنا أهم حاجه يا محترم وبكره تندم علي كل اللي عملته في ولادك ووقفتك قدامهم ومحاربتك ليهم، يا أبو ولادي يا محترم. عز الدين أحمد عز، وزين الدين أحمد عز، وماتنساش ترفع قضيه عليا بالكلام ده، وأي أم هاتحارب الدنيا علشان ولادها معذور اللي مايعرفش يعني إيه أم)، حسب موقع في الفن.

وكانت زينة دافعت عن أحمد عز أمام الخبير النفسي الاجتماعي الخاص بالقضية، حيث أكدت أنها تشهد له بالاحترام، وأنه لم يفعل شيئا مخلا بالآداب العامة، ولم يقع في الحرام، فهو تزوج منها عرفيا بوجود شهود، بحسب قولها.

وقررت محكمة الأسرة في مدينة نصر الخميس 5 مارس/آذار الجاري تأجيل قضية إثبات نسب توأم الفنانة زينة، المقامة ضد الفنان أحمد عز، إلى جلسة ٢٦ مارس/آذار الجاري للفصل في رد المحكمة.
زينة تدافع عن أحمد عز ثم تبرر

ان تشارك يعني انك تهتم :

أكتب تعليق

‪Google+‬‏